Uw apotheker(s):

M. Nijland, E.J.P. Brill & Mw. drs. S. Geling

Tel: 050 311 50 20

info@hanzeplein.nl

Klachten
 

Wat kunt u doen met uw klacht?

Bespreek de klacht met uw apotheker
Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ergens ontevreden over bent. Bespreek dit in ieder geval met uw apotheker. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van de apotheek gaat. Als de apotheker niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen.


Klik op contact links in het menu om uw klacht per e-mail te melden of neem telefonisch contact op.
Komt u er samen niet uit, dan kunt u hieronder lezen wat u vervolgens kunt doen.

Adviespunt Zorgbelang
De regionale Informatie- en Klachtenbureaus Gezondheidszorg (IKG) kunnen informatie geven over uw rechten als patiënt en u adviseren over wat u met uw klacht kunt doen. Ook kunt u hulp krijgen bij het schrijven van een brief of ondersteuning bij een gesprek met de apotheker. 


Wacht u niet te lang met het indienen van een klacht. Hoe langer geleden het voorval, hoe lastiger het is om precies te achterhalen wat er is gebeurd.

Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) 

W: www.zorgbelang-nederland.nl <http://www.zorgbelang-nederland.nl >  
T:  0900 243 70 70 (€ 0,10 per minuut)